Toernooireglement
-
elke groep geeft zijn modules (.def & .mod) af
-
begin elke file- & modulenaam met uw groepsprefix
-
we krijgen dus een variabele van het type TeamRc die alle
behaviourprocedures voor elke player bevat
-
begin de naam van je team met de groepsprefix
-
de constantes (spelduur, punten,...) van het spel zijn zoals nu gespecifieerd
in PACSinterface.def
-
voor het toernooi gebruiken we 3 nieuwe, ongekende arenas (groot,
medium en klein)
-
de minimum- en maximale grootte van de arena zijn wel gekend (zie PACSinterface.def)
-
de grootte kan je speler tijdens het spel opvragen (met de GetConf procedure)
-
restricties op de programmatuur:
-
je mag enkel importeren uit PACSinterface.def, niet bvb van de PACSengine.def!!
Dit leidt tot direkte diskwalificatie.
-
je programma mag niet met andere files werken dan je eigen modules (bvb
lezen van file is verboden)
-
als 2 ploegen tegen elkaar spelen (een match dus) doen we het spel
3x (de 3 arena's) en sommeren de punten
-
als je programma crasht verlies je met forfaitcijfers!!
-
het toernooi zal gebeuren als volgt (er zijn 6 ploegen):
-
eerst speelt iedereen 3 matchen tegen onze JJMoveInDir, JJRandom en JJSimple,
dit geeft dan een ploegenvolgorde van 1 tot 6
-
adhv deze resultaten hiervan worden 2 poules van 3 ingedeeld
-
poule A: 1 - 4 - 6
-
poule B: 2 - 3 - 5
-
dan volgen de halve finales:
-
de winnaars hiervan spelen de finale
-
Back to the top
-